Netia ma ponad 2 mln wyświetleń swojej kampanii na YouTube #NIEZMIENNIE

Netia postawiła na kampanię marketingową wymierzoną w młode osoby korzystające z Internetu. Jak się okazuje, zaangażowanie najbardziej topowych twórców firmie się opłaca – działania zaobfitowały ponad 2 milionami wyświetleń.

W kampanię #NIEZMIENNIE rozpoczętej 9 marca 2018 roku Netia zaangażowała aż 15 dużych twórców:

  • AbstrachujeTV,
  • Dla pieniędzy,
  • Historia bez cenzury,
  • TheunboxAll,
  • Kuba Klawiter,
  • Sprytne babki,
  • Poszukiwacz,
  • 5 Sposobów na…,
  • Topowa Dycha,
  • Kolega Ignacy,
  • Kapitan Alien,
  • Mamiko,
  • Ponki,
  • Magda Bereda,
  • Bartek USA.

Kampania potrwa do końca kwietnia. Netia nie podała, ile przeznaczyła na nią środków.

Na podstawie: https://gsmonline.pl/artykuly/netia-kampania-na-youtube

O autorze: Kunegard

KunegardJestem założycielem oraz redaktorem naczelnym Tuberia.pl. Interesuję się socjologią, automatyzacją, marketingiem sensorycznym, korelacjami międzyjęzykowymi, twórczością Jacka Londona oraz psychologią zwierząt. Poczucie humoru mam po tej kurce z avatara.
— — —
All we are is entertainment.