Najpopularniejsze reklamy na YouTube w Polsce [luty 2018]

Luty był zdominowany przez reklamy Kuchni Lidla, w szczególności przez serię “Kuchnia na dwa głosy”, którą wbrew pozorom całkiem przyjemnie się oglądało.

Miejsce 5
Muzyczny talent show z Magdą Beredą

Tymbark

Miejsce 4
Boeuf Strogonow i brownie z ciecierzycy
z Pawłem Małeckim oraz Karolem Okrasą

Lidl

Miejsce 3
Kuchnia na dwa głosy:
Gofry wytrawne z warzywami
Z DG i Stylizacjami

Lidl

Miejsce 2

Nielimitowany Internet domowy

T-Mobile

Miejsce 1

Kuchnia na dwa głosy:
Ryż zapiekany z jabłkami i bezą
z Kingą Paruzel i Food Emperorem

Lidl

Na podstawie: https://www.thinkwithgoogle.com/intl/en-cee/success-stories/youtube-ads-leaderboard/youtube-ads-leaderboard-poland-march-2018/

O autorze: Kunegard

KunegardJestem założycielem oraz redaktorem naczelnym Tuberia.pl. Interesuję się socjologią, automatyzacją, marketingiem sensorycznym, korelacjami międzyjęzykowymi, twórczością Jacka Londona oraz psychologią zwierząt. Poczucie humoru mam po tej kurce z avatara.
— — —
All we are is entertainment.