KFC nawiązuje współpracę z Twitchem w celu organizacji eventu związanego z PlayerUnknown’s Battleground

Już chyba wszyscy w internecie słyszeli zdanie “winner winner, chicken dinner”, a niektórzy pożartowali sobie, że Bluehole powinno nawiązać jakąś współpracę z KFC. I oto powstała mała kolaboracja pomiędzy dwoma platformami, jakimi są KFC oraz Twitch.

O co dokładnie chodzi z nadchodzącym eventem?

Pomiędzy 24 a 25 marca na Twitchu będą leciały – jak zwykle – transmisje z gry PUBG, jednak tym razem, jeśli jeden z czterech streamerów, tj.: Sacriel, Sequisha, Anthony Kongphan lub Dr. Lupo, wygra mecz, będziemy mogli zaspamić ich chat emotkami KFC.

Co nam to da?

Używając emotki KFC w zaistaniałej sytuacji, mamy szansę na wygranie obiadku w KFC w postaci karty podarunkowej o wartości 5$.

https://www.bleedingcool.com/2018/03/22/kfc-partners-with-twitch-for-a-playerunknowns-battlegrounds-event/

Oprócz tego, kilku szczęśliwców wygra fizyczny “loot bucket” zapełniony przedmiotami z PUBG-a o tematyce KFC. Mówimy tu o rzeczach takich jak strój maskujący Colonela Sandersa, patelnie, maski, karty podarunkową do KFC o wartości 50$ i “med kit”.

Jeśli będziecie mieli szczęście, a może nieszczęście, gdyż jeszcze nie wiadomo, czy promocja będzie obejmowała też Polskę, to za oglądanie streamów dostaniecie kilka kurczaków za darmo.

https://www.bleedingcool.com/2018/03/22/kfc-partners-with-twitch-for-a-playerunknowns-battlegrounds-event/
https://www.bleedingcool.com/2018/03/22/kfc-partners-with-twitch-for-a-playerunknowns-battlegrounds-event/
Na podstawie: https://www.bleedingcool.com/2018/03/22/kfc-partners-with-twitch-for-a-playerunknowns-battlegrounds-event/

O autorze: Kezja-san

Kezja-san18-letni nerd i memiarz, którego głównym hobby i miłością są gry. Większość swojego czasu spędza, grając w Ligę, oglądając chińskie bajki i pisząc rzeczy w internecie.